Saturday Night Boring

Idag har det varit riktigt segt, har inte haft något att göra. Jag tänkte att jag skulle städa men sen började jag ifrågasätta mig själv ifall det verkligen var nödvändigt. Så jag la patient om det och ödet bestämmde att jag inte ska städa idag, jag kanske gör det imorgon.
Inatt vandrade mina drömmar till en mycket märklig värld, tänk Sleepy Hollow, och i denna dröm så medverkade Alice Cooper (förstås), han gjorde en sådan bra insats att han borde få en Oscar för det! Jag lyssnade på min nyinköpta skiva med Tanja, hon sa att det är bättre att han sjunger på svenska, jag sa att jag ska åka till Arizona och föreslå det *ler*
Nu är det inte långt kvar tills den goa tjejen Missy anländer! Jag har räknat ner till den här dagen, dessvärre tror jag inte att hon kommer vara så närvarande men jag nöjer mig med det lilla jag får. Det är skönt när det börjar bli balans i huset nu, nu har vi ju bara fem månader kvar sen så ska vi alla i huset skiljas, men vi kanske fortsätter vara vänner, det hoppas jag för de som bor där är helt underbara hela gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0