Klumpefot har gjort det igen!

Jag vet inte vad det är med mig, om det är någon speciell gåva jag fick när jag skulle skapas och alla änglarna samlades och sa: Detta barn är ett mirakel! Hon kommer begåvas med fantastiska egenskaper MEN för att inte göra henne för kaxig så lägger vi till en stor dos klumpighet så hon skola alltid kompensera sitt stora genie. Idag hände det igen. Jag gjorde bort mig big time genom att av misstag (förstås) slänga nyckeln i slaskpåsen i matkön. Grejen är att jag kommer ihåg att en tjej i högstadiet gjorde det för många år sedan och att jag höll på att skratta ihjäl mig då...nu hände det mig så karma kanske man ska tro på. Det hela slutade lyckligt och en snäll mattant fiskade upp den åt mig och tvättade den ren.

ps. missy hoppade i soppåsen och försökte hjälpa till hon med, men jag är rädd att hon förvärrade situationen. Tack ändå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bitch!!

2008-01-14 @ 17:52:45
URL: http://www.stjarnklaranatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0