Klarar sig korvar i naturen utan ögon?

Usch..jag börjar känna att tiden går snabbare och snabbare..snart är det skilsmässa från skolan, nya ansikten och framför allt från de man bott med i ett halvår..jag kan ärligt säga att jag inte trodde det skulle bli så här...bra..
Jag tror jag har utvecklats och jag har fått skrota en hel del fördomar...jag har sett andra människor växa, vilket är en fantastisk sak att bevittna. Det känns så hemskt om det nu skulle bli så att vi inte kommer hålla kontakten, jag menar många bor på helt andra ställen och så...jag lider inte alls av seperationsångest...suck, vad skulle christer säga om det här?

Idag har jag tränat med pelle-mannen. Varför skrattar du? Det är sant! det var skitjobbigt och jag var så nära att spy på slutet men nu känns det bra i kroppen...jag tycker om pelle men hette han möjligen A Hitler i sitt förra liv?

Nu ska jag kolla runt på wikipedia, för ni som inte vet så är det enormt roligt att fördriva tiden där. Slå på "Nye" så hittar ni mitt hemland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0