Jag känner mig som ett frö för vinden

Idag var det prov och det gick bra, tror jag...har inte fått tillbaka det så det är inte säkert...men det kändes bra när jag lämnade in den...efter det så gick jag och la mig för en powernap, jag vaknade tre timmar senare av en vacker röst, det lät precis som om någon tryckte sig mot väggen och sjöng...det hördes väl..så jag kravlade upp mig ur sängen och öppnade dörren, där stod Missy! Jag visste inte att hon sjöng så bra.
Så var det gröt och rostat bröd till kvällsmat, mums filibabba! Runt middagsbordet hade vi det riktigt trevligt och jag kände att jag verkligen var mig själv, flummisen är tillbaka, liksom.
En mycket märlig sak hände inatt. Jag vaknade och såg en person sitta på huk vid sängen och flinade. Jag halvreste mig ur sängen och någon minut så tittade vi bara på varandra. Sen tog tröttheten över och jag somnade om...kan någon förklara det för mig? för jag låser dörren på natten så han kan omöjligen ha varit där inne! Egentligen borde jag fråga....eller inte...
Ikväll är det spel som gäller! hehe..jag kommer sopa mattan av mina motståndare!
Goder natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0