I`m all alone

Gud i himmelen vad trött jag är! jag känner mig nästan svimmfärdig..kan bero på att jag inte har ätit än...vill inte gå när det är så mycket folk, särskilt inte nu när jag är helt ensam...suck...annars har det varit en bra dag, det gick bra om ni undrar, första dagen i en ny klass...satt mest tyst och glodde men det blir väl så i början....men jag har inte bestämt mig vilka ämnen jag ska läsa än...
När jag kom hem så var rummet helt utkylt och jag vet inte om elementet har gått sönder för det vill inte bli någon värme..dessutom hade någon tagit mitt skafferi, olus att jag råkade ta sönder en prydnadsägg...och så fick jag ett sms mitt i natten...eller ja, klockan var halv sex men i alla fall...så det började inte bra alls..sen fick jag irra omkring för jag hade ingen anning om var jag skulle vara..men det ordnade sig, tack vare några vänliga själar...det är tur att det finns sådana...
Om jag skulle ta och gå till matsalen i alla fall...själv...helt själv...ingen att sitta och prata med...jag skulle aldrig kunna bli eremit...

Kommentarer
Postat av: Joakim

Man kan faktiskt inte vara en viking när det är minusgrader på rummet!! :P
Hoppas dagen gått bra.

2008-01-07 @ 15:43:43
URL: http://www.texasjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0