I have a really fucking bad day

Usch och tvi pale! Vill ni inte dras ned i min mörka tankevärld ska ni vända redan nu!

jag mår så fruktansvärt dåligt, både fysiskt och psykiskt, men ni förstår, jag har lång erfarenhet att kunna dölja när jag mår dåligt..jag skrattar och ler, jag är uppe och far runt...jag älskar verkligen den här skolan men just nu vill jag bara hem, jag orkar inte med att andra människor är glada när jag själv känner att jag nästan kvävs, jag kan inte andas..jag vill bara skrika och slå omkring mig men sväljer sansat upprorheten och knäpper mina händer över magen. jag vill gråta högt och slita mitt hår, men då kommer någon hålla om mig och det vill jag inte. jag vill kunna ha tillåtelse att få vara galen då och då..om jag bara får ur mig den där ilskan och förtvivlan kommer jag kanske må bra och kunna tänka klarare. jag har gått in i en ond ekonomi-cirkel och jag mår fruktansvärt dåligt när jag tänker på hur mycket skuld jag har och hur i helvete jag ska komma ur cirkeln. min högst älskade mamma och syster kommer och hämtar mig om en timma. jag ska hem. jag ska bara ligga i min säng med en vodka och spela enya i två dagar. efter det kommer jag skärpa till mig, ta en promenad, träffa vänner, verkligen tänka ut en plan. sedan kommer jag tillbaka. inte med ny energi..men med en klarare syn. det var tanken, vi får se hur det går i praktiken. jag skulle kunna sitta mycket längre och skriva ner mina mörka tankar men jag måste gå och packa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0