I feel good, I know that I would

Ja, nu är jag äntligen tillbaka från drogernas dimmiga värld. Och innan ni ringer narkotikapolisen kan jag ju berätta att det inte handlar om tunga saker utan receptlagd atarax som är helt okej att ta, så det så!
Igår var en fruktansvärd dålig dag och jag påverkades dåligt av vissa händelser som jag egentligen borde kunna va starkare att inte påverkas av..tillslut så satte jag mig i altanen och rökte fyra cigaretter och jag röker aldrig i normala fall, senast var i augusti. När inte det hjälpte så bad jag min snälla langare om lite atarax 25 mg. Vid det här laget var jag otroligt nere och tänkte mig inte för alls, för jag svalde hela tabletten utan att dela den. Det mina vänner, är inte det värsta. Det värsta är att jag sedan satte mig med en kopp RV. Och man ska inte blanda dessa två, inte att rekomendera. Inom tjugo minuter var jag helt borta och förblev borta tills för en halv timma sedan. Jag känner mig fortfarande lite dissy men eftersom jag är en sådan som måste se det positiva i allt kan ju säga att jag exprementerade för er allas skull där ute och kan nu säga med all säkerhet: kids, dont take drugs and red whine in the same time...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0