Halsbränna = Dagen är förstörd

Hejhej!
Här sitter jag med den där eländiga halsbrännan som kommer och går. Det är vansinnigt irriterande men jag har fått lära mig efter att ha sett en film med Kjell Kamprad att man ska vända minus till plus så jag tänker "jag lever åtminstonde".
Igår kväll var det jättetrevligt, hade vansinnigt roligt med en handfull trevliga och mysiga people. Jag trivdes väldigt bra i den gruppen, det var enkelt att vara sig själv, vilket i normala fall är svårt.
I alla fall så blev missy kvällens försökskanin för jag färgade hennes hårt - svart! och hon är ursnygg, ser ut som ashlee simpson nästan. jag är jättenöjd över min skapelse! (och ja, jag tar över äran här!)
Sen har jag förståt att man ska varna folk att man är tävlingsinriktad innan man ger sin i ett spel, jag tror jag gav texas tinnitus och skrämde vettet ur dom andra. not good.
Ikväll hoppas jag vi kommer iväg till bio, är väldigt sugen att sitta i en salong och bara försvinna bort....
Nu ska jag och min halsbränna gå och vila sig.
Kärlek till Folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0