Fattigare än en kyrkråtta

Ja, gott folk, då var man i exakt samma sits som man alltid sätter sig i...för nu har jag faktiskt inte några pengar kvar, jag vet inte om fyrtio kronor räknas för det är allt jag äger. Då kanske du undrar hur i hela friden jag lyckades göra av med alla dessa pengar jag hade innan? Jag säger bara en sak: Kalmar. Livsfarlig stad. Jag har handlat tre cd skivor: Alice Cooper (surprise någon?), Andrew lloyd webber och filmmusik. Plus att jag köpte två plancher - en med james dean och en på new york. plus att jag köpte musmatta och pennskrin...och hyran är inte betald....så just nu lever jag verkligen vid ruinens kant och vinglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0