En slösa-pengar dag

Idag var det internationella slösa-pengar-dagen så jag hoppas verkligen att ni alla där ute har gjort ert bästa! Jag har i alla fall gjort ett ärligt försök - tre böcker, en massa onödiga småprylar och ett fodral för täcken...jag var inne på jysk och skulle köpa det där fodralet men kunde inte hitta det..tillslut gick jag fram till kassörskan och frågade vad den var, hon pekade mot några hyllor och det var ungefär där som skräckmusiken spelades upp i mitt huvudet för jag såg den verkligen inte och även om det är en liten händelse blir den ganska så stor när man har tjugo människor som ALLA försöker få en att se det där jäkla fodralet..tillslut fick jag gå mot hyllorna medan de andra ropade när det brändes..med knallröda kinder och nedslagen blick gick jag fram till kassan och betalade.."du kanske skulle invenstera i glasögon" var det någon som fräste...jag vågade inte säga att jag har ett par redan..

annars en utmärkt dag, gick vilse i skogen med saga. har gått 4 729 steg idag..än så länge får jag väl lägga till...egentligen ska man gå 10 000 steg per dag men vad kan jag säga...jag ÄR lat!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken hemsk upplevelse! Men du verkar tagit den väldigt bra ändå!
Oh, you naughty girl...du ska inte ta hand om honom på något sätt! Hehe ;)
Förresten - handla inte så förbaskat mycket kvinna! - tänk på att miljön blir lidande av vårt
konsumtionssamhälle! God dammit.

Kraaam!! :P

2008-01-02 @ 22:12:12
URL: http://www.stjarnklaranatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0