Sirap i magen - smörjning för själen

Nu har det gått ett tag sen sist...eller kanske en dag eller så...jaja..
Jag har äntligen städat klart mitt rum! Det tog bara åtta dagar och nu är det verkligen klart! jag moppade till och med rummet vilket jag aldrig någonsin gjort förrut..kände mig väldigt osäker när jag stod där med moppen..jag menar..hur gör man egentligen?! plötsligt blir synen på mamma en helt annan:-)

Idag är det en riktigt bra dag, jag känner mig nästan hög! kan bero på att jag faktiskt har sovit i natt, för första gången på länge. I förgår var jag uppe från 12.00 till 07.00...det är sant..och det var inte bra, inte fysiskt och inte psykiskt...

Ikväll ska jag ta hand om min missy som är sjuk..tycker så synd om henne...jag hatar att vara sjuk eftersom jag är det hela tiden så jag vet vilket prov hon går igenom...stackarn..brrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0