Senaste nytt

Nu skriver jag direkt från melodifestivalen i min soffa i småland. missade ju första melodifestivalendelen eftersom jag var deppig men nu är jag tillbaka i samma form igen! äntligen kan ni känna igen mig!
har anmärkningar
*tvillingarna what ever their name is, i början av sången var det skrämmande likt Mikas - Grace Kelly. eller?
*sanna nielsen har jag aldrig tyckt om innan men herregud vad mogen hennes röst blivit, positivt!
*carola och andreas låt var inte bra, hennes dagar är över, märker ingen hur kass hennes röst är?

sen säger jag bara en sak: Björn Gustavsson - I like it!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med, låten var skitlik, särskilt i början! Och Sanna Nielsen var grym!!

Miss u!

2008-02-16 @ 21:51:34
URL: http://www.stjarnklaranatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0