På nya spännande äventyr

Har jag någonsin nämnt att mina rötter ligger nedgrävda i djupaste skogen i småland? ja, det har jag nog. men jag har kanske aldrig nämnt att ju längre in man åker, ju längre bort man kommer från civilisationen, ju närmare kommer man de moderna människorna. ni vet, dom som bråkar, slåss, krigar, mördar, våldtar, stjäl och annat skit är ursprungsmänniskan, det var ju sådant vi var tvungna att göra för att överleva för sisådär några tusen år tillbaka i tiden. de moderna människorna är trevliga, vänliga, lugna. de hälsar t.ex även om man bara åker förbi i en bil, de frågar hur man mår och bryr sig faktiskt om svaret, det mesta i deras tillvaro kretsar hur skörden kommer bli i år. Det mina vänner, är på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0