Oron börjar nu och slutar onsdag 12.01

Jag vet att det har blivit många hp-inlägg nu men här kommer en till! I den fjärde filmen så ska potter dricka ett glas mjölk när han får syn på Henne, han börjar le med munnen full av mjölk som förstås rinner ut. en liknade sak hände idag på frukosten..men det är härligt att få gå och vara varm i magen för en persons skull..och innan missy reagerar - ja, du ÄR ett sexobjekt, my God!

mycket nervös inledning på morgonen då vi hade drama..jag satt och mådde riktigt dåligt, mitt mantra i skallen var "det är snart över, det är snart över". för jag har fått lära mig att kroppen inte klarar av nervositet/skräck/rädsla en längre tid, efter ett tag slappnar man automatiskt av eftersom kroppen behöver en chans att samla kraft..det värsta är att det kommer vara hundra dubbelt värre på redovisningen, men det är mitt waterloo som jag måste gå igenom..om ingen annan vill göra det åt mig förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0