Nu spökar det i huset

Jag har redan från början märkt att det är en märklig stämning i huset där vi bor. man känner sig aldrig ensam och det är precis som om något rör sig från rum till rum..idag låg jag i min säng och vilade mig när jag plötsligt såg något svart skepnad gunga fram och tillbaka vid sängkanten. och för någon timma sedan hände det igen! jag låg i sängen och läste en tidning när jag såg något i ögonvrån. Så jag vred på huvudet och en sekund såg jag den där svarta skepnaden på samma plats, men denna gång var den stilla innan den snabbt drogs mot vänster och försvann..då blåste det också rätt rejält och det knakade i det gamla huset och jag var helt ensam så då gick jag till datasalen. och här är jag. men det är inte läskigt egentligen, är ganska van. det "spökar" på de flesta platserna men där jag växte upp var det en hel del sådant.

nu ska jag gå tillbaka till huset och se vad som väntas där.
God natt på er, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0