Låt min häst få springa ifred

Idag har jag varit ute hela dagen med min underbara pålle Fjodor! Och tro det eller ej men vi galopperade hela två gånger! För ni som inte vet kan jag ju säga att han är nitton år (ungefär 57 i människoår), överviktig och precis lika lat som jag så att få honom att galoppera borde belönas med en guldbagge!
sedan hälsade jag på dom underbara hundarna, de där två svarta djävlarna gör mig så lycklig!
nu ska jag äntligen sätta mig med fördjupningsarbetet. naneth läste det jag skrev innan och hon hade ganska många anmärkningar på grammatik vilket får mig att undra..jag menar..jag skriver nästan varje dag här..och det är öppet att läsa för vem som helst..skriver jag dåligt eller?
för om så är fallet så kan ju förklara att grammatik inte är min starka sida..jag vet inte ens vad adjektiv är..

Kommentarer
Postat av: Lina

Verb är sån´t som man kan göra
läsa, skriva, se och höra
Adjektiv dig sedan lär
hurudana tingen är
Substantiv är namn på ting
såsom klocka, hatt och ring

Okidoki? Fast när jag började läsa hebreiska visste jag inte heller det. Vid 24 års ålder. Så du är i gott (?) sällskap.

2008-02-21 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0