Klaffel

Nu har mina vänner åkt iväg till Danmark för att titta på Tones of home i klubben Vega. Jag hade tänkt följa med, hade en himla ångest faktiskt då jag aldrig kan välja om jag står inför ett val. Så jag frågade min "alla-svaren-bok" vad jag skulle göra. Först stod det avakta...så då gjorde jag det i några sekunder sedan frågade jag igen och då stod det vänta till en annan gång. inte för att jag tror att tones of home kommer sjunga i köpenhamn igen men boken kanske menade att jag ska åka till danmark en annan gång för min exakta fråga var faktiskt "ska jag följa med till köpenhamn"..

nu har jag börjat med projektarbetet och min enda källa är wikipedia! jag vet inte om det är så bra..kanske inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0