Ingen sommar utan Mehdi

Nu kära barn har jag haft det så roligt att endorfinerna hoppar runt i kroppen som envisa loppor! (ok, ingen bra liknelse)..
Jag har varit med emelie och mehdi i kalmar och fikat på cafè corner. vi hade vansinnigt roligt över en kopp varm choklad och paj. vi pratade om allt mellan himmel och jord men mest om det som finns mellan...vi hamnade i en hetsig diskussion om cornelis wreesjevik..don`t ask...
sen hade vi ett långt, djupt, envist samtal om sex och det samtalet pågick verkligen under hela tiden...men nu vet vi i alla fall vad vi står..hehe..
kvällen slutade med en lång härlig gruppkram...ibland förstår jag inte att allt det här händer..utåt sett är det inte mycket som händer men ni ska bara veta vilka jätteskutt det är för en liten blyg flicka från landet!

jag har tusen saker mer att säga men vet ni, jag tror jag går och knyter mig..vi får höras av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0