Söta Syster

Idag så hade jag fint besök av min kära syster. Jag var lite borta dock eftersom jag inte gick till sängs förrän fem på morgonen men det första hon gjorde va att ge mig en kram och sa "Förlåt". Vaa....
Det visade sig att hon har varit arg på mig ett halvår för en mopednyckel som försvunnit som jag blivit anklagad för. Det är visst flera som ska be om ursäkt för denna tabbe som jag inte ens visste om.
Mamma var också arg på mig idag för en blomma som jag fått som dött. Jag visste inte ens att jag hade en blomma i mitt rum...
Min syster och jag åkte in till staden för att se på julhuset och för att handla lite. Och då säger sötungen: Du är så söt, Hanna. Men det är klart du är söt, du är ju min lilla Hanna". Ahhh....

Nästa blogginlägg kommer handla om min andra syster så hon inte blir svartsjuk:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0