Gratis Godis

Det finns mycket jag klarar mig utan här i livet. Jag skulle kunna överleva utan min älskade mp4. Jag skulle klara mig (ett tag) utan singstar. Ett liv utan internät skulle också gå bra. Men jag är inte beredd att avstå från godis! Jag gjorde faktiskt det ett år i högstadiet och det var inte roligt. Nu behöver man ju inte heller överdosera godis, på senare tid har jag lärt mig det och dragit ner på ätandet. Numera är det fredagen som helgas detta nöje. Och det är en bra idè för då blir det mer lyxigt. På www.gratisgodis.se kan man samla poäng och när man nått en viss summa får man välja vad man vill ha och få en gratis godispåse hemskickat! Smart, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0