Jag heter Humle

Jag har varit dålig på att blogga nu men det beror på att jag varit så duktig på andra saker! Jag har städat. Noga! Verkligen skrubbat bort skiten. Jag har ringt på jobb. Jajamänsan, du läste rätt! On the right track, finally! Jag vågar inte riktigt berätta något än men jag kan ha fått ett jobb...jag hållar tummarna i alla fall...

När vi ändå är inte på tummar...det är ju allmän kunskap att alla människor har unika fingeravtryck...jag undrar hur Gud tänkte där..sitter han och målar dit, med tungan i mungipan, för att alla ska få ett eget avtryck...det är spännande...jag satt igår och blev lite besatt..mina tummar har samma avtryck och när jag satte dom mot varandra insåg jag att ena avtrycket är spegelvänt! Häftigt, va?...jag har mycket fritid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0