Attack of the Giants, part 2

Nu har det hänt igen! Spindlarna attackerar! denna gång på bortaplan....

Mamma och jag hade åkt ut till trollebo-badet och satt på soffan och njöt av den varma solen och vattnets lugna glupp glupp. då börjar plötsligt mamma gallskrika vilket resulterar i att jag också börjar skrika utan att veta vad det är jag skriker åt. det visar sig att det var en äcklig röd spindel som mamma hade ihjäl. då bestämde jag mig för att det får vara nog med naturen och begärde att vi ska åka hem. så vi satte oss i bilen och körde iväg. vi hade inte kommit så långt förrän jag känner att det kliar på benet. när jag tittar efter så är det en stor spindel med långa ben och pyttehuvud som satt på mitt ben och flinade. jag fick panik big time, blundade, skrek och slog mot benet. mamma tvärstannade bilen och jag flög ut. väl ut i det fria så började kroppen att skaka och jag kunde inte andas ordentligt. jag har verklig araknofobi med inslag av entomofobi och mår så dåligt av eländet! i alla fall så fick mamma in mig i bilen igen och när vi åkte hem fick linus titta igenom väskan efter spindeldelar men hittade inget. Det tog nästan en timma innan skräcken gått över.

Jag tänker fan flytta någonstans där insekter inte existerar. Typ, rymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0