Talk to my hand, bitch

Heather i TopModel9 har min röst! Jag hoppas att hon vinner hela skiten!

Det är ett rent sadistiskt nöje att se topmodel, då de gnäller över sin "övervikt" medan man själv halvligger i soffan och käkar snickers..hehe..

ikväll har det varit scary scream night i huset..det låter konstigt ifrån slasken (får mig att tänka på en novell av stephen king), missy är häxläskig, sheila är också läskig, pelikanen dyker upp från ingenstans och kramkalle är spårlöst försvunnen...ingenting är som det brukar..dessutom har jag gått tillbaka till mina vampyr-vanor..ni vet, det gamla vanliga..sover på dagen, flyger på natten, dricker råttblod så att jag inte skadar människor..som sagt vad, det vanliga...


Kommentarer
Postat av: Marielle

(svar)
nu är jag hemma ifrån london! =) det var skitroligt! kommer nog ladda upp bilder och shoppingen så håll koll idag & ikväll :)

2008-04-11 @ 13:43:46
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0