Många möten - hur många minns vi?

Idag är konstiga dagen i Kalmar
det är mycket märkliga vibbar som är igång, både ifrån andra och från sig själv. plus att jag hade två deja vù med bara några timmar emellan!
den första var när jag satt vid mitt skrivbord och rensade som en vän till kramkalle dök upp. vi stod och pratade och skämtade ett tag. sedan gick hon och jag vände på bladet och läste "cecilie käthe". jag bara kände hur världen stannade - det här har hänt förut! det var så läskigt för jag kände verkligen igen allt. sedan satt vi i köket och då kände jag också igen allt - till och med obehags-känslan var där. det var väldigt omtumlande och lite jobbigt. Jag menar - varför händer det här? det är inte första gången som det händer, jag vet inte varför det är så och jag vet inte varför det händer mig. det är skönt iaf mitt i allt, för jag är inte ensam om det. det känns bra för då är jag ju inte sinnesjuk, en klar fördel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0