Lyckliga gatan

Hejhej!
Är "hemma" i skogarna nu, det var ett väldigt spontant besök kan jag ju säga. hade öppet hus i skolan, trodde jag skulle dö på morgonen med min förkylning och allt men bestämde mig för att gå. först gick jag runt i klassrummet och hade ingenting att göra, kände mig väldigt liten och ensam där jag stod och balanserade på mina marco tozzi men efter ett tag kändes det bättre då jag fick lite och göra..fick bland annat informera, kände mig väldigt viktig just då, hehe..men allvarligt, tycker jag det är kul att jobba och göra saker, det är bara så att man måste komma ur sin dvala..
efter det kom mamma, sia och disa på besök. disa följde med för att pellekanen tjatade, men de passar så bra ihop de två! det var lite halvjobbigt att ha familjen där, det är ganska mycket saker som dyker upp på ytan och man blir fjorton igen..men iaf fick jag dom a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0