Lilla My

Jag blir så trött på mig själv ibland - eller ofta egentligen. Idag vid middagsbordet så pratade de andra glatt på medan jag försvann mer och mer i min egen värld. Så frågade malin ifall jag vill va med och spela kubb, och jag svarade utan att ens tänka efter "kanske". det, mina vänner, är det mest vanligaste svaret du kan får ur mig. jag menar, jag kunde ha sagt ja, för jag gillar ju och spela kubb och jag gillar ju att umgås, men den där jävla rösten inombords viskade "men det förstår du väl att de bara frågade för att de behövde en till person i laget". jag kan bara inte tro att någon skulle välja att umgås med mig bara för att. det måste finnas en hake. så tröttsamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0