Insulin - kroppens naturliga heroin

Jag har bränt mig! Det är andra gången i mitt liv då jag bränner mig på ugnen. Fast märket börjar försvinna nu..thank God!

Jag har en sockerchock som är igång nu. Det händer när man smällt i sig en marabou, en kina, ett kinderägg och glass..allt inom en timma...jag vet, jag vet! jag är fantastisk! ett orginal!

såg på house nyss med hångelparet nr 2..suck! nyförälskade par borde få ett förbjud att lämna rummet inom två veckor...på det sättet kan de inte störa oss andra normala..

jag förstår house pillerberonde..jag har så jäkla ont i kroppen att jag lugnt skulle kunna ta vad som erbjuds för att bli av med smärtan..jag kan inte fatta att jag fortfarande har växtvärk..jag menar - jag är tjugo, going on tjugoett..när ska det gå över? när?!

God natt på er alla söta drömfåglar och tomtenissar! nu börjar sockret verkligen ta ut sin rätt..dzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0