I have a bad day

Suck..efter en mycket trevlig helg så är det klart som hästskit att det ska sluta i kraschlandning...det var mycket länge sedan jag kände mig så nere, och inte psyk-nere utan tom-i-huvudet-nere..det var en sak kalle gjorde som fick mig att känna mig så värdelös och hopplös..det skulle bli en trevlig kväll med grillning men jag drog mig undan, delvis för att jag har ont i min mage men också för att jag känner mig inte värdig att umgås med de andra, jag vet att det låter vansinnigt men så är det.

I vilket fall som helst var vi ett gäng och gick på trav här i Kalmar..det var roligt, inte direkt för travet utan för sällskapet..mycket fniss och fjortisvarning men det tycker jag att man kan unna sig ibland..ett plus i kanten är söt-mehdi (ingen sommar utan mehdi!). men jag hade ont i benen och rumpan, för några timmar innan hade vi haft utflyckt i klassen, det var jätteroligt, roligare än jag trodde det skulle bli, men kroppen får ta stryk av så mycket vandring..

Klockan är väldigt mycket nu och imorgon är det skola..sen ska jag hämta med id-kort..och jag ska nog dammsuga imorgon, även om jag inte känner för det.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0