Hårstrå i ögat för andra gången

Nu har jag sett bilder på gymmet, det ser faktiskt riktigt fint ut! Jag lääängtar...
Idag har jag letat sommarjobb, men fick inget napp..det är krav på körkort överallt..suck..men däremot sökte de dagisfröken i nybro i höst..det kunde ju vara något..
kan inte bestämma mig vad jag ska göra med mitt liv..tänk om någon kunde bestämma åt en..det skulle vara så skönt! jag älskar livet här och skulle nästan vilja stanna ett tag till..men å andra sidan så vill jag vidare..upptäcka nya världar och möta nya människor...men men..
jag satt och kollade på en japansk skräckfilm till tre i natt..sen låg jag och sov en timma innan min syster ringde och var upprörd över någon fest som spårat ut..SUCK! vad är det med dagens ungdom!
nu ska jag gå och ta hand om min tvätt, har jag tur springer jag på aramani som har tvättid efter mig..hehe..

Kommentarer
Postat av: Marielle

har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 12:01:58
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0