Då gick en dag och kommer aldrig åter

Idag är det en mysko dag. Ingenting fungerar, allting går fel. Vid frukosten satt jag inklämd mellan två par vilket inte är kul för en singel. Suck!
Sen somnade jag ifrån religionen vilket inte kommer se bra ut på omdömet. När jag gick till matten var läraren borta och det var bara jag och jonna som dök upp. Så vi satt och "räknade" (läs pratade) i ett enskilt rum, det var roligt. Till middagen så tog jag av misstag griskött så jag fick slänga en hel del. Och nu är jag hungrig - man blir inte mätt på grönsaker!
Nu tänker jag skippa engelskan (sluta skäll på mig!) och titta igenom utbildningar och jobb. Det börjar bli dags nu att ta tag i det där.
Ikväll ska vi till söderport och titta på högalids-bandet! Det ska bli roligt, ur en patriotiskt synpunkt.
Jag planerar att gå i mina foppa skor och byta om till marco tozzi när jag är framme, så slipper folk bli förbannade när man inte kan gå så snabbt. fast jag går ju aldrig snabbt...hmm

LÄNGTAR TILL GYMMET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0