Höstfilosofi

Har haft en helt underbart dag på Öland! Vi var på ett mysigt cafè och åt blåbärspaj med vispgrädde. J och B hade ordnat lite tävlingar som var roliga men lite krångliga, men med ett sådant genie som mig så vann min grupp förstås *ler*....

Passade på att köpa ett gossedjur, en hund som heter Egon som nu har sin självklara plats på min säng. Nalle har flyttats ner till golvet (efter sexton år av trogen tjänst tar han det förstås hårt)....

Sedan har jag varit på promenad till affären med missy vilket var skoj, där har vi en tjej som inte är klok nånstans...

Nu ska jag bara ta det lugnt....för ikväll lär oron härska i min trötta kropp..

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0