Singstar är mitt nya behov

I två dygn har jag nu sysslat med endast en sak - singstar! Mat och sömn kan man glömma efter detta beroende...även om jag inte sjunger som sarah brightman så får jag en slags kick av att stå och ge gärnet och sedan bli solist eller listetta....dessutom är det bra motion eftersom jag älskar att dansa till "should I stay or should I go"...så det kan jag starkt rekomendera till alla er deppiga deppar där ute! Gå genast och köp singstar! Det är vägen till lycka! (så typiskt svenskt att köpa sig lycka..)

sen så lyckades jag sätta eld på mitt hår idag...jag skulle blåsa ut ett ljus och då sprakade det plötsligt till och på en halv sekund såg jag en eldstråle leta sig upp mot huvudet...emelie stod och skrek och jag började slå på mitt huvud...det hela slutade bra, uppenbarligen eftersom jag sitter här och skriver...jaja...

nu ska jag till affären och köpa choklad, jag måste, mitt hjärta har nästan slutat slå..typiskt mig och gå och bli förälskad i en upptagen man...suck

Kram till Er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0