Pråmi-Pråmi-Nad

Idag var det idrott och jag var så lycklig för jag tänkte: Nu får jag äntligen röra på mig! Vad säger läraren då: Idag har vi yoga. Mitt inre jag: Neeej!!! Jag frågade om jag istället kunde vara på gymmet men där var det upptaget pågrund av Geza-konserten så då frågade jag om jag fick gå ut istället. Det fick jag. Så jag gick och gick...och vände när jag började känna mig lite osäker, ska det vara så här många åkrar i smedby? Det var faktiskt väldigt roligt och väldigt skönt...så när jag var hemma igen tänkte jag att nu kan jag städa, eller skriva eller hjula eller något. Vad gjorde jag? Jag gick och la mig och sov...suck...

Sedan kom mamma förbi med min kapetkalender (paket kalender på vanligt språk)..jag blev jätteglad! Nu är det verkligen jul! Men det känns lite konstigt för det är första gången jag inte har den upphängd i mitt blåa rum i nye...jahaja...det är väl bara att vänja sig antar jag...

Nu är det snart mat! Gott! Hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0