My boots where NOT made for walking!

herremingudaochdenheligabermudatriangeln! Idag har jag fått motion! jag och emelie skulle bara ut en kort runda...det slutade med att vi gick två timmar! Jag började känna mig som frodo och sam...men det var märkligt, för ena stunden var smedby där och andra var den..borta...skumt..
dessvärre är det inte bra för en sån som jag att vara ute så länge utan något att äta, blodsockret hade inte roligt, det var så lågt att det låg i fötterna och dansade omkring...när jag äntligen såg skolans gula väggar var jag nära till tårar, hallelujah-kören harklade sig och började stämma upp men jag sa stop och belägg! Vi ska ta oss till matsalen ochså och sedan vidare till hemmet...kören ursäktade sig och satte sig igen...

av någon anledning hamnade jag naken i sängen under tre timmar...jag vaknade av att pelle och emelie stod i dörren och chockat frågade om jag var naken, en av dessa två fick något beslöjat i ögonen...

sedan drömde jag mycket märkliga drömmar innan det var dags för kvällsmat, men det var äckel päckel så jag åt inte så mycket...nu ska jag iväg till affären och handla paj tills medium ikväll...sedan ska jag väl sova någon gång med..kan vara lämpligt...

iyi geceler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0