Jag Är Törnrosa - eller känner mig som

Ja, kära vänner, efter mycket dåligt bloggande ska jag ta itu med detta slarveriet. Har haft ett allvarligt snack med mig själv så!

Lovet var riktigt bra förutom att jag varit konstant sjuk, vilket är förstås tråkigt. Igår så kom jag i alla fall hem, vid femtiden med fem reseväskor till gränsen fylld med kläder och prylar. Och ändå lämnade jag hälften hos mamma, förstår ni hur många saker jag äger? Jag skulle kunna fylla ett slott. Så ge mig ett slott, Calle Gusten!

Idag var jag en duktig flicka och gick till skolan, gick hem tolv och sov till tre. Börjar fundera på om det är något allvarligt fel på mig...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0