It was destined to go wrong

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen...jag kom igår och överaskade alla mina kära sambos...och här har det gått vilt till kan jag säga..."Oh My God" för att citera melissa...

Igår bjöd pappa på fika i ritz i vetlanda och det var faktiskt riktigt trevligt, vi pratade om väder och vind och sen fick jag en lång och härlig kram...nu lär jag inte få se honom på några veckor...

annars har jag kommit in i en period då jag drömmer UNDERBARA drömmar....det är nästan så jag vill ta paus från det verkliga livet ett tag och bara vara i drömmarna..för där, mina kära vänner, där är man helt och hållet fri...drömmarna kanske är en förberedelse inför döden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0