Hand me over the London

Kära gott folk! Jag sitter här och kisar eftersom jag vägrar använda glasögon fast jag borde...dumma dumma fåfänga...var i kalmar city idag och shoppade loss, meningen var att jag skulle handla julklappar...ehum..det blev nog mera till mig faktiskt...en ursöt pyamas bland annat...och massor med hello kitty förstås...men jag köpte faktiskt lite julklappar till andra med..lite..

nu vill jag inget annat än att åka till tokyo och gå längst shoppinggatorna ...eller london för den delen, allra helst london....och bara för att alla internationella läsare ska förstå så skriver jag sä här: I LOVE LONDON! vilket är väldigt roligt, jag har aldrig varit där..bara i drömmarna, men det räknas för något...

nu ska jag snart gå hem och krypa in i min flanell pyamas, jag struntar i om det är en massa mänsker där, jag vill ha min flanell pyamas!

Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0