GIM - Not my thing...

Jag sitter här och luktar vanilj, kaffe och jord...ok, det kan misstolkas förstås...grejen är att jag hade bild nyss och då gjorde jag gamla papper...vilket var riktigt roligt, jag kände att jag blev fem igen när jag satt på golvet och blötte papper i en bunke...nu luktar mina händer starkt av den där sörjan, men det kanske inte gör något...nån kanske tänder på det...vad vet jag...

nu är det middag, och det är bruna bönor...I hate bruna bönor...så det blir nog inte mycket till mat idag...sedan är det GIM men det ,kära vänner, tänker jag skolka ifrån...för det är verkligen inte min grej, jag är alldeles för rädd för vad som dyker upp i min hjärna...så istället tar jag nog en promenad...kanske bort mot affären och köper glass...glass är gott..

see you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0