Ett trasigt öra och en rubbad sömn

Hej kära vänner!
Har legat i min säng några timmar och försökt ta igen förlorad sömn...sedan gick jag och åt en UNDERBART god mat, köttgryta med potatis och gelè...det var så gott att jag var tvungen att säga det till en av mattanterna...Tänk, dom är där varje dag och serverar mat men man tänker aldrig på att tacka dom...ja, jag vet, de får betalt för att vara där men lite uppskattning har ingen dött av, pravi!

För en liten update om mitt öra kan jag säga att det känns som det brinner i den och det gör rent för djävulskt ont...jag både fasar och längtar till på måndag då jag ska till farbror doktorn...

Inatt vill jag bara sova så jag hoppas att ugglarna utanför mitt rum tänker va tysta inatt...snälla...

Pussis och Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0