Är jag en björn?

Jag  är nästan rädd nu, sover hela tiden...allvarligt...jag bara sover och sover...somnade sent inatt eftersom jag blev så till mig att man kan se insidan av ögonlocken...inte normalt, nej...sedan ringde klockan vid sju men då somnade jag om...jag vaknade en halvtimma senare och gick och åt frukost...då passade jag på att berätta för C om att jag bara sover hela tiden...då sa han att jag inte är en människa i så fall...hmm, vad är jag då? björn? eller igelkott? jag får lite identitsproblem här...
men jag gick tvärt emot alla råd och gick och la mig och sov fyra timmar till...nu är jag trött igen men jag kan ju inte gå och lägga mig igen...eller?....är man en björn så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0