Oh you sexy thing...

Now, my precious friends, har jag varit på JULCABARÈ 2007!!!
Och det var SÅ roligt! Vad duktiga dom alla är, eller rättare sagt, vad duktiga vi alla är!
det kändes bra att få skratta även om känslan av att vara ensam satt kvar i själen, kan jag någonsin bli av med den känslan? men nu ska jag inte vara sån....efter cabarèn så samlades vi i södra och delade ut julklappar, jag fick hello kitty-strumpor av pelle-mannen! blev så glad...melissa fick hello kitty album av mig och emelie fick en kattprydnad av pelle...vi gillar inte alls katter, nä...(ironi där)
det var en skön stämning att vara tillsammans alla och sitta och snacka skit, alla blev glada för sina presenter de fick av mig, thank God! jag blir alltid så nervös av sånt...sen blev det lite ryska med sasha och jag skäms ihjäl...har ju läst ryska men det har uppenbarligen runnit av mig...och jag har lärt mig genom åren att man säger Prijet och Nazdravia...men det kanske är polska eller serbiska...någon?...vad är det för något?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0