Nu börjar jag bli riktigt orolig

Hej mina kära vänner!
Här sitter jag igen, redo att skriva senaste nytt. Jag kan tala om att jag börjar bli förkyld, typiskt så här innan jul..sen har jag börjat vantrivas ordentligt i min klass, det är nog bra att det är slut snart annars vet jag inte alls vad jag skullr göra...ibland känns det som att vara tillbaka i högstadiet då man är där men ändå inte, när man inte syns alls...

Nu till det viktiga: Mitt finger! Jag kan tala om att jag börjar känna mig som en orm som ömsar skinn...för skinnet över såret dog och föll bort så nu har jag ett ordentligt område på fingret där väldigt ung och tunn hud syns, det är så att man ser blodet under, jag överdriver inte...eller lite kanske..börjar fundera på att kanske gå till doktorn i alla fall....vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0