När kroppen sviker...eller nåt

Hejhej!
Här sitter jag med en blödande tumme och en smärtsam mage...dessutom så har jag ont i huvudet och örat och är vansinnigt trött...klag? nej, jag bara förklarar hur jag mår...inte dåligt direkt..bara...mindre bra...

I helgen ska jag enligt planer få besök av en snygg brutta och då har jag bokat biobiljetter till guldkompassen...det känns lite som att ha kastat sig ut från ett berg och glömt säkerhetslinan...jag har ingen aning om vad filmen handlar om men det är faktiskt lite spännande...vanliga fall så brukar jag leta efter hur mycket information som helst om filmen jag ska se, men denna gång så kör jag bara på...utan säkerhetslina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0