Jag faller - tar du emot mig?

Hejhej!
Idag har det varit mycket på gång..det har varit julpyssel i ateljèn, jättekul! det var en sådan trevlig stämning och jag kände mig inte alls utanför...satt och ritade knäppa teckningar, hehe..
sedan var det julbord och vi alla vet ju vad som händer vid julbord...mer behöver jag nog inte säga...jag blev lite hög, skrämde nog upp en och annan...sedan fastnade jag vid christers leksak...
efter det gick vi och kollade på pepparkakshusen, kraftkällans är verkligen fiffig men bli inte alls för självsäker! det finns många andra fina...
sen var det kakor, jag åt fem och kände sockerruset (vad fan är det med mig, jag gör samma misstag om och om igen, presis som fisken lasse!)
nu är det teater och annat skit i gympasalen och en bad girl som jag är skolkar jag, och titta inte på mig sådär! det är min sista skolk för i år!
om en tjugo minuter är det julgröt, mmmm...hoppas jag får mandeln...jag får aldrig mandeln!
efter det är det cabarè vilket jag tror blir vansinnigt roligt!
pussis och kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0