Ilskan är inte mitt vapen - det är mitt fall

Hej!
Nu har jag suttit i fem timmar med pelle, emelie och christer och bara pratat...det är vansinnigt kul att vända och vrida på saker men jag känner att jag har huvudvärk nu. Det är alltid roligt att disskutera men med christer är det intensivt eftersom han ska ifrågasätta precis allting...men han tyckte i alla fall att jag inte ska låta min ilska ta över, jag tänder ju till väldigt snabbt...istället ska jag vara lugn och inte ge dom tolkningsrätt, alltså att prata tydligt, det har alltid varit min svaghet, jag är inte rakt på sak och jag antar att det är därför jag ofta uppfattas som "konstig"..gillar inte det ordet men men...

Nu är jag klar med klapparna! Äntligen, säger jag! imorgon är det lucia som jag ser fram emot, av någon anledning har jag alltid gillat lucia...kanske för att det är lusse lelle, elva nätter före jul...

Puss och Kram till Eder alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0