Facebook tar över ditt liv!

Ja ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, har helt enkelt inte varit i datasalen på några dagar, dålig ursäkt, jag vet...
julångesten ligger som ett lock över mig, idag skulle vi baka lussekatter i klassen och jag fick nästan panikångest, jag lovar och svär, det är ingen lögn! jag vet inte om det säger någonting om mig eller omgivningen.
har knappt handlat några julklappar alls, vad är det med mig?! det är bara tjugoen dagar kvar..dom-dom-dom-dom....det är skräcktrummorna som stämde upp där om ni undrar...

så läste jag på aftonbladet att när man handlar på internät så skickas det atomatiskt ett mail som berättar att du har handlat där till facebook där alla kan läsa den! så om du köpt en vas och tänkt överaska svärmor på julafton så förstörs det här...om svärmor nu har facebook vill säga...fast lugna er, lägg ner högafflarna och släck ut flackorna, efter flera protester tänker facebook ändra om lite och istället måste du bekräfta om du vill att andra ska veta, så läs rutorna som kommer upp, det är mitt tips!

Jag är vansinnigt hungrig så nu får det snart vara frukost...suck..hela nio timmar dit...är inte trött så det är inte lönt att gå och lägga sig...jag får väl försöka fånga månen, det är vad jag sysslar med när jag inte kan sova...

Puss och Kram

Er Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0