Ett nytt år närmar sig...lääskigt

Idag snöar det!!! det bara öser ner vita flingor! underbart så här lagom till nyår...jag och linus var nere i affären för att nyårs-handla och det var så underbart att gå i snön...tills vi skulle hem och det var motvind...sedan satt miss bitch 2007 i kassan men jag ska inte låta det förstöra min dag...min inre klocka är inställd på att vakna exakt 10.34 varje morgon sedan jag kom hem...mycket märkligt...jag hade en Underbar Dröm inatt och vi alla vet ju hur jag känner mig när jag haft UD...sen kanske det inte är så konstigt att jag har underbara drömmar efter allt som hänt...
ikväll/inatt blir det party...jag har paxat cheez doodles så om någon rör dom blir jag förbannad och som hulken säger, du vill inte göra mig förbannad....
vet ni att en dansk film ska komma ut, den heter kaerlighed på film och jag är mycket nyfiken på den..kanske främst för att dejan cukic är med och jag kan inte hjälpa det men är inte han en sådan handsome man, plus att han talar danska....jag smälter..
idag har jag hundbesök: Saga, Disa och Atlas - mina älsklingar...det är helt underbart att sitta på golvet och ha en massa hundar omkring en som pussas och kramas...jag kommer sakna dom när det är dags att åka till kalmar igen..hur talas om det har jag letat lite efter utbildningar..veterinärassistent, kunde det vara nåt? annars är det fritt fram att skicka in bidrag...jag vet inte vad jag vill!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Något med djur verkar väl perfekt!
Gott nytt år vännen, saknar dig!!
Nyfiken på om din UD handlade om det de brukar handla om? ;)
Ska bli så kul att träffa dig igen!
Kramar!

2008-01-01 @ 13:56:15
URL: http://www.stjarnklaranatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0