Allting ordnar sig tillslut

Tjena!
Nu har jag varit riktigt duktig och gått på alla lektioner fast jag var djävulskt trött och bara ville sova. Men det var faktiskt bra att jag gick, satt bredvid en riktig heting, så otrevligt var det inte, *ler*..
Mitt problem börjar ordna upp sig, jag har pratat med en massa människor och det lutar mot att jag har en chans. Jag blev väldigt förvånad för Chrissan berättade att lärare sagt positiva saker om mig, det gav mig en insikt. Jag syns, hörs och kan påverka. Det kan alla, så var inte rädd om det inte går som planerat, om man bara har viljan så kan man komma till steg 2 för att ta sig till steg 3. Men det går inte att hoppa mellan steg 1 och steg 3...

Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0